יש הרבה שיטות לעשות רווחים באמצעות תוכנית שותפים אבל למה דווקא גוגל.
אילנה תמיר בראיון לנענע מסבירה
"לצד כל השיטות היצירתיות האלו, פורחת שיטה ותיקה, שהיא אמנם הרבה פחות יצירתית והרבה יותר מציקה, אבל עובדת לא רע – פרסום. ואם אמרנו פרסום באינטרנט, ובמיוחד בהקשר של אתרים בסדר גודל קטן-בינוני, אזי השם Google Adsense הוא כמעט מילה נרדפת.חייבים להודות ש-Adsense, תוכנית הפרסום של גוגל באתרים חיצוניים, עשתה מהפכה לא קטנה בתחום הפרסום באינטרנט. אומנם זו לא המערכת הראשונה או היחידה מסוגה, אבל כבר חודשים ארוכים שזו האופציה המקובלת ביותר בעיני בעלי אתרים שמעוניינים להקדיש חלק מן האתר שלהם לפרסומות. הסיבה לכך היא שלמערכת זו יש שורה של יתרונות על פני שיטות פרסום אחרות. העובדה שבעלי האתרים לא צריכים ליצור בעצמם קשר עם מפרסמים הופכת את התהליך לפשוט מאד. היעדר רף כניסה כספי, מאפשר לכמעט כל בעל אתר או בלוג להשתתף בתוכנית. הרלוונטיות של הפרסומות לתוכן האתר עושה את הפרסומות לנסבלות יחסית. אך יותר מכל, כמובן, מפתה ההכנסה המשמעותית יחסית שיכולים לראות ממנה בעלי האתרים ."
View blog reactions
אילנה תמיר בראיון לנענע מסבירה
"לצד כל השיטות היצירתיות האלו, פורחת שיטה ותיקה, שהיא אמנם הרבה פחות יצירתית והרבה יותר מציקה, אבל עובדת לא רע – פרסום. ואם אמרנו פרסום באינטרנט, ובמיוחד בהקשר של אתרים בסדר גודל קטן-בינוני, אזי השם Google Adsense הוא כמעט מילה נרדפת.חייבים להודות ש-Adsense, תוכנית הפרסום של גוגל באתרים חיצוניים, עשתה מהפכה לא קטנה בתחום הפרסום באינטרנט. אומנם זו לא המערכת הראשונה או היחידה מסוגה, אבל כבר חודשים ארוכים שזו האופציה המקובלת ביותר בעיני בעלי אתרים שמעוניינים להקדיש חלק מן האתר שלהם לפרסומות. הסיבה לכך היא שלמערכת זו יש שורה של יתרונות על פני שיטות פרסום אחרות. העובדה שבעלי האתרים לא צריכים ליצור בעצמם קשר עם מפרסמים הופכת את התהליך לפשוט מאד. היעדר רף כניסה כספי, מאפשר לכמעט כל בעל אתר או בלוג להשתתף בתוכנית. הרלוונטיות של הפרסומות לתוכן האתר עושה את הפרסומות לנסבלות יחסית. אך יותר מכל, כמובן, מפתה ההכנסה המשמעותית יחסית שיכולים לראות ממנה בעלי האתרים ."
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה