בטוח קראת על איך אתה יכול להרוויח או לעשות כסף דרך האינטרנט. דרך האינטגרציה של Google Adsense אם יש לך אתר אינטרנט. למעשה זה אמת קל להוסיף את האתר שלך לתוכנית של גוגל אדסנס, אתה רק צריך להרשם לחשבון של גוגל אדסנס ואז להוסיף פלחים קטנים של מודעות המוצגות בתבנית קוד אשר אותה שותלים בדפי האתר מתוך גוגל אדסנס לתוך קודים באתר אינטרנט שלך אתה יכול להתחיל להרוויח כסף ממודעה אשר לחצו עליה מתוך הקוד ששתלת, זה יכול לקרות לך והרבה בתוכנית של גוגל אדסנס
"אני תיכננתי את האתר אינטרנט שלי דרך קו מנחה שנלמד על ידי תוכנית גוגל אדסנס,
בטח יצא לכם לשאול?
למה לעזאזל הלחיצות באתר האינטרנט שלי עדיין נמוכות . מה מה עשיתי לא טוב? אתה שואל עם מפח נפש!"
אם יש לך אתר אינטרנט אתה יכול ליצור 1000 מבקרים ביום אם לא יותר, אינטגרציה של אדסנס תעזור לך להרוויח כסף טוב מאתרך. מיטוב האתר יקדם ויגדיל את הקצב הלחיצות באתר .
אבל, אם האתר אינטרנט שלך אתר חדש,ולא הוכנס עדיין לחיפוש בגוגל או אתה אתר אינטרנט שהוכנסת לתוצאות חיפוש אבל הדירוג שלך PR0 (דירוג עמוד 0) ,שזה לא הרבה עלול מאוד שהוכנסת לאפקט ארגז החול ולא נפרט כאן את ההסבר . שיש שם מיליונים של אתרי אינטרנט,
כדי להשיג תוצאות חיפוש טובות אתה צריך כל הזמן לעדכן את האתר שלך ולהבין כיצד למטב את אתר האינטרנט שלך ולתכןן בצורה מיטבית עם אדסנס,זכור בלי זרימת מידע ועידכון, אתה לא משיג שום דבר מזה. כך תזכה להצלחה בתוכנית גוגל אדסנס,
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אחרי שיש לך את מודעות הפרסום של אדסנס אתה צריך לעשות את אתר אינטרנט שלך "מפורסם ". אתר האינטרנט יהיה "מפורסם " כאשר Google יחשב את האתר אינטרנט שלך שימושי והרבה קישורים שבאים לאתר אינטרנט שלך מאתרים אינטרנטים אחרים גוגל יכול לחפש את האתר אינטרנט ומבקר שנכנס שזה האתר שלך.
הרבה מאד מאמצים צריכים להשיג כדי להגיע לרמה הזאת.
אם תקציב השיווק שלך מאופשר, הודעת לחץ על מקוונת זו דרך טובה לספר לאנשים על ההוויה של היותך בעל אתר אינטרנט.
כמה שתרצה לחסוך בקידום עם תשלום אבל תמיד שכירת חברת קידום מניבה תוצאות טובות יותר (אין בזה שום המלצה לקידום או לחברות קידום).
זה יעזר בSEO (מיטוב מנוע חיפוש ) כמיטוב. שיטה זאת יכולה להביא לך אתר אינטרנט אם זרם מידע גדול והרבה גולשים אבל העלות של זה עולה הרבה מאד כסף.
קישור Exchanges
Exchange הקישורים עם אתרים אינטרנטים ששדות הקישורים שלהם קשורים לאתר האינטרנט שלך. קישור כזה exchanges לא יעזור לך הרבה.
פורום דיון
שלח והשב הודעות על שאלות של חברים באתר האינטרנט שלך עוד אפשרות קידום פרסום האתר בפורומים תוך מתן עזרה לאחרים לא בתור ספאמר. שיטה זאת יכולה לתפוס הרבה מאד מהזמן שלך ומאמצים רבים אבל הדבר טוב, חשוב על זה.
דבר אחר הגשת לינק למאות של מדריכי לינקים יכולים לקחת זמן מאוד יקר אם אתה עושה זה ידנית. למרבה המזל, דברים תמיד הולכים קלים עם שירות. יש שם הרבה הגשת לינק בתשלום זה יעלה לך כמה דולרים להגיש את הלינק שלך למאות של מדריכי סעיפים .
מסקנה, להתחיל עם אתר דרך תוכנית אדסנס קל מאוד, אבל לעשות אותו "מפורסם " ומוכר על ידי האינטרנט surfers תצטרך הרבה מאד של מאמצים. יצירת זרם מידע במידה שווה חשובה למיטוב.
מחקר שאירע לאחרונה נתן בינה חדשה כיצד Google insiders קבעו -לחצה-לכלה A (PPC) פרסום. מודעות אלה ניצרות על ידי גוגל עבור מפרסמי חברה גדולים שעובדים עם גוגל לתוצרת PPC מודעות עבורם.
בגלל שהם יכולים לנצל של סוד העבודה וpatented אלגוריתמים לתוצרת PPC מודעות עבודה זה קיצוני במיטוב שלו .
Google insiders יודע PPC טקסט מודעה זה יצטרך להיות מותאם אישית במיוחד - להכיל את הUVP (הצעת ערך ייחודית ) של המפרסם. אז תנסה להבין את המהות של ההצעה שלך לתוך טקסט המודעה שלך.
השתמש במילות מפתח בכותרת
הכותרת ריבונו של עולם. זה הרכיב הכי חשוב של כלשהו PPC מודעה. גוגל ממליץ לך בתוקף תמיד לכלול בחיפוש מילת מפתח בכותרת. ולמעשה, החברות עושות את זה במודעות שלהם
המטרה הראשית של הכותרת למשוך את התשומת לב בתוך הנוף שלך. וזה יעשה הרבה יותר טוב עם מילת המפתח נמצאת בכותרת. בגלל שיופיע שמן של מילת המפתח הזו על מסך הנוף שלך.
התפקיד השני של הכותרת שלך להגביר את הGoogle Quality Score של מודעה. מתאים לגוגל "תוצאת איכות הבסיס עבור measuring האיכות ורלוונטיות של המודעות שלך ולפי זה הם מחליטים את המזערי שלך CPC .מציע עבור Google והרשת חיפוש. תוצאה זאת מוחלטת על ידי clickthrough קצב מילת המפתח שלך (CTR)
הפעל Google, והרלוונטיות של טקסט המודעה שלך,
השתמש במילות מפתח שליליות
אנחנו מחנכים את עצמנו לא לעשות דברים שליליים . אבל בצעד חריג אתה יכול לעשות רק עבור עצמך, בגלל שבעולם של Google, מילות מפתח שליליות הלכו טוב וזה בהחלט קריטי להצלחה שלך.
מתאים לGoogle; "שלילי סוג מיוחד של מילת מפתח אפשרות תואמת מילות מפתח שמאפשרות לך למנוע את המודעה שלך מלהופיע כאשר הביטוי הספציפי כחלק מהחיפוש של משתמש." Google insiders עושה שימוש נרחב של מילות מפתח שליליות.
התג של מילות מפתח בטקסט מודעה יוצג במודגש. זה מושך תשומת לב – מתקדם יותר , הם יקדמו ויגדילו את תוצאת האיכות של המודעה שלך. ותמיד משתמשות בדקדוק ואיות שמתאימות ובPPC במודעות שלך
קישור המודעה לעמוד ספציפי של האתר שלך
ודא שהנוף שלך מועבר לעמוד ספציפי של האתר שלך משוייך עם המוצר או שירות המודעה. אם אתה לא,זה הורס את תוצאת האיכות שלך,
View blog reactions
"אני תיכננתי את האתר אינטרנט שלי דרך קו מנחה שנלמד על ידי תוכנית גוגל אדסנס,
בטח יצא לכם לשאול?
למה לעזאזל הלחיצות באתר האינטרנט שלי עדיין נמוכות . מה מה עשיתי לא טוב? אתה שואל עם מפח נפש!"
אם יש לך אתר אינטרנט אתה יכול ליצור 1000 מבקרים ביום אם לא יותר, אינטגרציה של אדסנס תעזור לך להרוויח כסף טוב מאתרך. מיטוב האתר יקדם ויגדיל את הקצב הלחיצות באתר .
אבל, אם האתר אינטרנט שלך אתר חדש,ולא הוכנס עדיין לחיפוש בגוגל או אתה אתר אינטרנט שהוכנסת לתוצאות חיפוש אבל הדירוג שלך PR0 (דירוג עמוד 0) ,שזה לא הרבה עלול מאוד שהוכנסת לאפקט ארגז החול ולא נפרט כאן את ההסבר . שיש שם מיליונים של אתרי אינטרנט,
כדי להשיג תוצאות חיפוש טובות אתה צריך כל הזמן לעדכן את האתר שלך ולהבין כיצד למטב את אתר האינטרנט שלך ולתכןן בצורה מיטבית עם אדסנס,זכור בלי זרימת מידע ועידכון, אתה לא משיג שום דבר מזה. כך תזכה להצלחה בתוכנית גוגל אדסנס,
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אחרי שיש לך את מודעות הפרסום של אדסנס אתה צריך לעשות את אתר אינטרנט שלך "מפורסם ". אתר האינטרנט יהיה "מפורסם " כאשר Google יחשב את האתר אינטרנט שלך שימושי והרבה קישורים שבאים לאתר אינטרנט שלך מאתרים אינטרנטים אחרים גוגל יכול לחפש את האתר אינטרנט ומבקר שנכנס שזה האתר שלך.
הרבה מאד מאמצים צריכים להשיג כדי להגיע לרמה הזאת.
אם תקציב השיווק שלך מאופשר, הודעת לחץ על מקוונת זו דרך טובה לספר לאנשים על ההוויה של היותך בעל אתר אינטרנט.
כמה שתרצה לחסוך בקידום עם תשלום אבל תמיד שכירת חברת קידום מניבה תוצאות טובות יותר (אין בזה שום המלצה לקידום או לחברות קידום).
זה יעזר בSEO (מיטוב מנוע חיפוש ) כמיטוב. שיטה זאת יכולה להביא לך אתר אינטרנט אם זרם מידע גדול והרבה גולשים אבל העלות של זה עולה הרבה מאד כסף.
קישור Exchanges
Exchange הקישורים עם אתרים אינטרנטים ששדות הקישורים שלהם קשורים לאתר האינטרנט שלך. קישור כזה exchanges לא יעזור לך הרבה.
פורום דיון
שלח והשב הודעות על שאלות של חברים באתר האינטרנט שלך עוד אפשרות קידום פרסום האתר בפורומים תוך מתן עזרה לאחרים לא בתור ספאמר. שיטה זאת יכולה לתפוס הרבה מאד מהזמן שלך ומאמצים רבים אבל הדבר טוב, חשוב על זה.
דבר אחר הגשת לינק למאות של מדריכי לינקים יכולים לקחת זמן מאוד יקר אם אתה עושה זה ידנית. למרבה המזל, דברים תמיד הולכים קלים עם שירות. יש שם הרבה הגשת לינק בתשלום זה יעלה לך כמה דולרים להגיש את הלינק שלך למאות של מדריכי סעיפים .
מסקנה, להתחיל עם אתר דרך תוכנית אדסנס קל מאוד, אבל לעשות אותו "מפורסם " ומוכר על ידי האינטרנט surfers תצטרך הרבה מאד של מאמצים. יצירת זרם מידע במידה שווה חשובה למיטוב.
מחקר שאירע לאחרונה נתן בינה חדשה כיצד Google insiders קבעו -לחצה-לכלה A (PPC) פרסום. מודעות אלה ניצרות על ידי גוגל עבור מפרסמי חברה גדולים שעובדים עם גוגל לתוצרת PPC מודעות עבורם.
בגלל שהם יכולים לנצל של סוד העבודה וpatented אלגוריתמים לתוצרת PPC מודעות עבודה זה קיצוני במיטוב שלו .
Google insiders יודע PPC טקסט מודעה זה יצטרך להיות מותאם אישית במיוחד - להכיל את הUVP (הצעת ערך ייחודית ) של המפרסם. אז תנסה להבין את המהות של ההצעה שלך לתוך טקסט המודעה שלך.
השתמש במילות מפתח בכותרת
הכותרת ריבונו של עולם. זה הרכיב הכי חשוב של כלשהו PPC מודעה. גוגל ממליץ לך בתוקף תמיד לכלול בחיפוש מילת מפתח בכותרת. ולמעשה, החברות עושות את זה במודעות שלהם
המטרה הראשית של הכותרת למשוך את התשומת לב בתוך הנוף שלך. וזה יעשה הרבה יותר טוב עם מילת המפתח נמצאת בכותרת. בגלל שיופיע שמן של מילת המפתח הזו על מסך הנוף שלך.
התפקיד השני של הכותרת שלך להגביר את הGoogle Quality Score של מודעה. מתאים לגוגל "תוצאת איכות הבסיס עבור measuring האיכות ורלוונטיות של המודעות שלך ולפי זה הם מחליטים את המזערי שלך CPC .מציע עבור Google והרשת חיפוש. תוצאה זאת מוחלטת על ידי clickthrough קצב מילת המפתח שלך (CTR)
הפעל Google, והרלוונטיות של טקסט המודעה שלך,
השתמש במילות מפתח שליליות
אנחנו מחנכים את עצמנו לא לעשות דברים שליליים . אבל בצעד חריג אתה יכול לעשות רק עבור עצמך, בגלל שבעולם של Google, מילות מפתח שליליות הלכו טוב וזה בהחלט קריטי להצלחה שלך.
מתאים לGoogle; "שלילי סוג מיוחד של מילת מפתח אפשרות תואמת מילות מפתח שמאפשרות לך למנוע את המודעה שלך מלהופיע כאשר הביטוי הספציפי כחלק מהחיפוש של משתמש." Google insiders עושה שימוש נרחב של מילות מפתח שליליות.
התג של מילות מפתח בטקסט מודעה יוצג במודגש. זה מושך תשומת לב – מתקדם יותר , הם יקדמו ויגדילו את תוצאת האיכות של המודעה שלך. ותמיד משתמשות בדקדוק ואיות שמתאימות ובPPC במודעות שלך
קישור המודעה לעמוד ספציפי של האתר שלך
ודא שהנוף שלך מועבר לעמוד ספציפי של האתר שלך משוייך עם המוצר או שירות המודעה. אם אתה לא,זה הורס את תוצאת האיכות שלך,
1 תגובות:
שלום
אני מעוניין להשתמש בתוכן האתר שלך על גוגל בתמורה אפרסם את אתרך
אם אתה מעוניין של ח לי אי מייל ל
orhafuta@gmail.com
הוסף רשומת תגובה